Witajcie w Nowym Roku/motywacje

Jestem,

Trochę mnie nie było, ale już wracam. Przerosły mnie problemy zdrowotne i chyba wszystko co miało miejsce w ostatnim czasie.

Wszystko już wraca do normy i jestem, wracam na dobre tory.

Sporo zmian nastąpiło w moim życiu, ale o tym będę Wam opowiadać po kolei w różnych wpisach.

Mam też postanowienia noworoczne. Jedno z nich już się realizuje😉

Zmieniłam swój styl odżywiania. Trafiłam na stronę „Sztuka Odżywiania” A tam na super kobiety , które zweryfikowały moja badania i wyniki przeprowadziły ze mną szczegółowy wywiad zdrowotny i na podstawie tego ułożyły mi Plan żywieniowy. Po wnikliwej analizie mojego dziennika żywieniowego,stanu zdrowia, aktywności fizycznej, stylu życia itp..okazało się,  że zasady dotyczące żywienia które sama sobie wprowadziłam nie koniecznie dobre są dla mnie…

Ale o tym w kolejnych postach. Cieszę się,że wszystko zaczyna się poprawiać. Widzę to już po wprowadzeniu pierwszych zmian😉

Jeszcze dziś postaram się Wam wpisać moje postanowienia noworoczne. A jak z waszymi postanowieniami ???

Na koniec kilka motywacji🙂

Na początek moja ukochana Beata Pawlikowska😉

1501778_560912410665827_2029489391_n

 

 

 

 

 

 

4 uwagi do wpisu “Witajcie w Nowym Roku/motywacje

  1. rany też wielbię Pawlikowską, a tego jej cytatu nie widziałam😉

    sama niedawno się pogubiłam, przez kOntuzję musiałam wstrzymać się z ćwiczeniami co za sobą pociągnęło brak chęci do zdrowego odzywiania.
    ale jak Ty, wróciłam😉 I zaczynam od początku
    Pozdrawiam ;))

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

