Moi prywatni trenerzy fitness.

Witajcie wieczorową porą. Trochę już późno, ale jakoś nie mogłam mimo święta zostawić Was bez posta.

Dziś o mojej kolekcji płyt fitness które umilają mi dzień w zimowym okresie  w zależności od nastroju.

Zimą niestety o bieganiu muszę zapomnieć z racji moich ciągłych problemów z zatokami. Więc zostają mi tylko marsze na świeżym powietrzu no i moja ulubiona kolekcja płyt z treningami którą Wam dziś przedstawię🙂

A oto ona .

DSC_0183

Na miejscu 1 Tamilee Webb

Kolekcja 4 płyt na wybrane partie ciała  (uwielbiam serię na brzuch i pośladki są niesamowite)

Płyty te są ze mną chyba jak dobrze liczę od 2004 roku🙂 i katuję przynajmniej jedną raz w tygodniu. Na płytach znajdują się dwa zestawy na wybraną partię. Dla początkujących i dla zaawansowanych.

DSC_0162_1

Miejsce nr 2 Jillian Michaels

  To tylko 4 płyty, ale posiadam wszystkie treningi tej pani i jestem wierną fanką jej oficjalnej strony. Treningi są przemyślane i cykliczne . Jilian jest dla mnie osobą szalenie autentyczną. Przeczytałam też jej książki które wprowadziły wiele zmian w moim nastawieniu.

DSC_0174

Miejsce 3 Mel B.

Towarzyszy mi też od dawna kocham ją za optymizm i motywowanie w trakcie treningu. Treningi z Mel dają mi wiele radości sięgam po nie kiedy potrzebuję wyluzować i poszukać dystansu do pewnych spraw. Płyta tylko jedna ale za to boska ! Jest tam też krótki film nagrany w jej domu jak gotuje i przyrządza potrawy, który nieustannie mnie inspiruje🙂

DSC_0181

Miejsce 4 Ewa Chodakowska.

Kobieta torpeda. Jedni ją kochają inni nienawidzą. Ja kocham za to że wiele osób tzw. kanapowców porwała do działania. Sama obserwuje to na co dzień wśród znajomych . Jeśli ktoś rozpoczyna trening to zaczyna od Chodakowskiej. Sięgam po treningi Ewy kiedy potrzebuję energii, trochę szaleństwa i intensywnego treningu. Najczęściej sięgam po Turbo Spalanie, Trening z Beatą Sadowską, Skalpel 2, trening grupowy.

DSC_0167

Miejsce 5 Joga i Power Joga + Power Joga Jillian

to treningi po które sięgam raz w tygodniu by się zrelaksować i wyciszyć. Dopiero niedawno odkryłam,jak bardzo mi są potrzebne by normalnie funkcjonować. D tego spacer po świeżym powietrzu i czuję się jak nowo narodzona.

DSC_0178

Miejsce 6 Pilates.

Pojawia się średni raz na 2 tygodnie pomaga mi się rozluźnić i zregenerować mięśnie. Czasem jak mnie najdzie sięgam po te ćwiczenia częściej.

DSC_0175

No i miejsce 7  

Zestawy ćwiczeń które są mi potrzebne jak potrzebuję czegoś innego. Zmiany trenera;), treningu lub zwyczajnej odskoczni. Wtedy do dzieła wkraczają one🙂

DSC_0176_1

Jak widzicie, nie nudzę się🙂 Treningi też mi się nie nudzą. Dodamy tylko że jest tego więcej więc kto wie, może za jakiś czas mój ranking na tzw. DYWANOWCE  będzie wyglądał zupełnie inaczej:)

Pozdrawiam ćwiczący i życzę kolorowych snów🙂

 

13 uwag do wpisu “Moi prywatni trenerzy fitness.

  1. Super jest ten wpis. Bardzo fajnie napisany. Dodaję Cię do mojej listy najlepszych blogów o tematyce lifestylowej i zdrowia – blogilifestylezdrowie.blogspot.com. Liczę na więcej ciekawych wpisów. Pozdrawiam, Kasia.

  2. Spora kolekcja. Ja ogólnie biorę do ćwiczeń filmy z YT, ale zastanawiałam sie ostatnio czy nie kupić czegoś na DVD. Czy filmy są ustawione od najlepszych według ciebie?

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

