Zima z Mel.B.

Witajcie w ten czwartkowy poranek. Aż miło podnieść roletę i spojrzeć za okno. Nareszcie się doczekaliśmy jest trochę śniegu. DSC_0275

Mój syn oszalał z radości i stwierdził, że zima to jego najulubieńsza pora roku😉 Ja też się cieszę bo mimo wszystko lubię zimę i spacery po śniegu. Dziś planuję takowy o ile śnieg wytrwa do wieczora🙂

Po za tym po jakimś dłuższym już czasie wróciłam znowu do treningu z Mel.B i ogłaszam styczeń treningów z Mel.

Od razu czuję,że tego mi brakowało. Już po pierwszym treningu czułam każdy mięsień. Widać że moje ciało przywykło już do poprzednich zestawów i potrzebowało zmiany. Polecam Wam zmiany treningów. Po pierwsze przynosi to efekty. Po drugie nie wkrada się rutyna ,która często jest przyczyną tego, że rezygnujemy z treningów i koniec końców nic nie robimy.

Ja ostatnie dni robię zestaw :

  1. rozgrzewka
  2. cardio
  3. totaly fit

W sumie 40 min treningu.   Czyli wystarczająco by osiągnąć cel zrzucania wagi:)  Jak znajdę chwilę to jeszcze dziś wrzucę Wam tabelę treningową na kolejny tydzień.  Mam nadzieję że dam🙂 Jestem w trakcie sesji więc czasem mam wrażenie,że doba dla mnie za krótka.

Na koniec dla tych co lubią Mel i chcą zdrowo jeść, krótki filmik o tym jak Mel B przygotowuje sobie posiłki. Pozdrawiam i dużo śniegu życzę🙂

6 uwag do wpisu “Zima z Mel.B.

  1. A u mnie piękne słoneczko i zero śniegu🙂 Ja się cieszę, że nie ma, bo mogłam sobie spokojnie dzisiaj pobiegać😀 Nie potrafię się zmusić do robienia ćwiczeń w domu…pozostaje mi siłownia i bieganie🙂

  2. Mel B potrafi dać w kość, ale też dzięki niej można łatwo schudnąć. Jej porady są świetne, zapraszam również na mojego bloga o odchudzaniu, ćwiczeniach i motywacji do sportu.

  3. Gratuluję wyboru🙂 Mel jest super, wspaniale wysmukla i rozwija siłe. Nie wiem czy się chudnie po jej ćwiczeniach. Ja nie schudłam spektakularnie. Na pewno wyrzeźbiły mi się plecy, ramiona, uda, łydki, pośladki. Po jej ćwiczeniach lepiej mi się biegało. No i zmniejszyły się boczki🙂 Jednakże moja miłość do słodyczy uniemożliwia mi błyskawiczą figurę niczym Ewa Ch.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

